Kirjoittaja Aihe: LSx vs. LTx  (Luettu 13334 kertaa)

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 954
  • Sukupuoli: Mies
  • f**ck the fuel economy
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #56 : 24.08.2017 - klo:17:24 »
Ja silti on LSx koneita swapattu jonkun verran Mopareihinkin, on se jännä.  :P
Hemit ja LS on käytännössä aina eri tilavuuksisia, niin suora tehovertailu ei toimi. Mutta esimerkkinä toi mun linkittämä -17 Grand Cherokeen 5.7 hemi 360hv. Samanikäinen Chevyn 5.3 litranen 355hv...

Näyttäis 5.7 hemi olla 340-399hp versiosta riippuen. Ls1/ls6 305-405hp.

En silti kyl moppeen ees miettis ls.sää
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
1/4 mile 11.89@203.85 2020
Built not bought
Dailydriver:
Chevrolet Silverado LTZ 2500HD Duramax -08
Real trucks don`t have spark plugs. Loud pipes saves lives
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä polttaa bensaa ja kumia
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #55 : 21.08.2017 - klo:16:53 »
Kyllähän tuo VP 109 näytti toimivan 10,5 puristeisessa koneessa ihan kuin normi 98. Mitään näkyvää hyötyä en siitä saanut mutta pitihän se kokeilla kun kisat oli. Makiat hajut kyllä lähti mutta hinta 10 e/L kotiin toimitettuna VP-astiassa ei oikein halpa ole.
tilaa ennakko tilauksena helmikuussa patoharjulta niin saat 7e/L. mun on pakko käyttää tuota , kun puristukset yli 14.1 . nokalle minimi 13.5 :-\
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 320
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #54 : 21.08.2017 - klo:16:13 »
Kyllähän tuo VP 109 näytti toimivan 10,5 puristeisessa koneessa ihan kuin normi 98. Mitään näkyvää hyötyä en siitä saanut mutta pitihän se kokeilla kun kisat oli. Makiat hajut kyllä lähti mutta hinta 10 e/L kotiin toimitettuna VP-astiassa ei oikein halpa ole.
Pontiac Trans Am 1973, 454+Tremec TKO 600
Chevrolet Camaro SS 2010, 376+Tremec TR6060

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #53 : 20.08.2017 - klo:21:27 »
Noin ninku ajelumotissa ton 85:n saatavuus on varmaankin parempi kuin vp:n,ja aika moni sillä kasiviitosella menee ihan oikeesti kovaa.
re85 on noin 105oct mikä riittää johonkin vakio capriceen, yhden kauden e85 liemellä ajoin. laatu vaihtelu silloisella ruisku mosalla oli sen verran reilu, että vaihdoin vp:n re85 . joka on 5e/L , siitä olikin helppoa siirtyä normi 109 bensaan . vp109 toimii myös normi katupuristeisella mosalla jossa yli 14.1 cr.
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa z 28 jari

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2920
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #52 : 20.08.2017 - klo:21:14 »
ei enää re85 , pelkää kusta koko liemi. mielummin VP race bensaa käytän.
Noin ninku ajelumotissa ton 85:n saatavuus on varmaankin parempi kuin vp:n,ja aika moni sillä kasiviitosella menee ihan oikeesti kovaa.
There is no easy answer, just easy questions...

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #51 : 20.08.2017 - klo:20:32 »
Purkuun,puntitukseen ja pontikalle niin vois toimia.
ei enää re85 , pelkää kusta koko liemi. mielummin VP race bensaa käytän.
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa z 28 jari

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2920
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #50 : 20.08.2017 - klo:20:27 »
http://www.jegs.com/p/Chevrolet-Performance/Chevrolet-Performance-LSX454R-454ci-776HP-Crate-Engine/1782308/10002/-1
tälläisestä kenelläkään kokemuksia?? jos tuollaisesta saa kohtuu helposti +100hv enemmän ja kestämään 9000rpm tälläistä voisi tosiaan alkaa harkitsemaan omaan cruisailu käyttöön :W
Purkuun,puntitukseen ja pontikalle niin vois toimia.
There is no easy answer, just easy questions...

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #49 : 20.08.2017 - klo:18:47 »
http://www.jegs.com/p/Chevrolet-Performance/Chevrolet-Performance-LSX454R-454ci-776HP-Crate-Engine/1782308/10002/-1
tälläisestä kenelläkään kokemuksia?? jos tuollaisesta saa kohtuu helposti +100hv enemmän ja kestämään 9000rpm tälläistä voisi tosiaan alkaa harkitsemaan omaan cruisailu käyttöön :W
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6442
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #48 : 20.08.2017 - klo:10:27 »
Ja silti on LSx koneita swapattu jonkun verran Mopareihinkin, on se jännä.  :P
Hemit ja LS on käytännössä aina eri tilavuuksisia, niin suora tehovertailu ei toimi. Mutta esimerkkinä toi mun linkittämä -17 Grand Cherokeen 5.7 hemi 360hv. Samanikäinen Chevyn 5.3 litranen 355hv...

Onhan jotku miehetki tehny sukupuolenvaihtoleikkauksen, se että joku tekee ei tarkota sitä että se yleisesti olisi fiksua  ;D

Joo kuten sanoin niin se nyt oli semmonen semiprovo, en minä sitä Hemiä minnään maailman parraana mottina tosissaan pidä, hyvä motti noihin perus maitokauppakäyttölinttoihin niinku LSx:tkin...  ;) Mutta siinä on ihan mukavasti potentiaalia ku tarvi ku softa päivittää ja katit heittää mäkeen niin tosiaan sen 400 hepan huiteilla tehot ilman mitään mekaanisia osia vaihtamatta. Ja Hemi motissa on omaan korvaan makiat sävelet rosteriputkilla. En tiiä oisko se LS fyysisesti pienempi moottori, tuo 5.7 Hemi ainaki näyttää melko kookkaalta patilta.
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Chevrolet El Camino 350cid 1973
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Chrysler 300C 3.5 Touring 2005
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6169
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #47 : 20.08.2017 - klo:08:05 »
Joo ihan samanlainen nykymuovimoottorihan se on, sillä erolla että vakiona tehokkaampi ja paremmat saundit  ;) Tuo nyt oli teille GM fanaatikoille semmonen semiprovo.... ;D ;D

Ja silti on LSx koneita swapattu jonkun verran Mopareihinkin, on se jännä.  :P
Hemit ja LS on käytännössä aina eri tilavuuksisia, niin suora tehovertailu ei toimi. Mutta esimerkkinä toi mun linkittämä -17 Grand Cherokeen 5.7 hemi 360hv. Samanikäinen Chevyn 5.3 litranen 355hv...
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10612
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #46 : 20.08.2017 - klo:06:12 »
 ;D

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6442
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #45 : 19.08.2017 - klo:22:19 »
Siellä on Oulussa pidetty vähän liian pitkään tallin ovia kiinni ja haisteltu Sarkkerin kaasarista tulevia bensahöyryjä.  ;D
5.7 Hemihän on hyvinkin samankaltainen "plätformiltaan" mitä LS. Ainakin jossain kohtaa tais olla Hemit aika paljon kalliimpia mitä LS:ät, tosin nyt kun katto sekunnin ebaytä, 2017 Grand Cherokeen 4k ajettu motti alle 2400e, ei mitään tolkkua tuossa hinnassa. Vaikka onkin ilman apulaitteita, mutta käytännössä brand new hemi.

http://www.ebay.com/itm/2017-Jeep-Grand-Cherokee-Hemi-5-7-L-Engine-4K-Miles-NICE-4X4-EZH-/322616353084?epid=17004462590&hash=item4b1d6ee13c:g:zJ0AAOSwgPZZcKsF&vxp=mtr

Tollanen johonkin vanhaan Wagoneeriin, olis kyllä hieno.

Ulkonäkö yms. on makuasioita, mutta faktahan on se, että sekä f-bodyyn ja musseen pitää tosiaankin tehdä kaikki uusiks. F-bodyssa se etu, että koneessa vakiona aika lailla enempi paukkua.

Joo ihan samanlainen nykymuovimoottorihan se on, sillä erolla että vakiona tehokkaampi ja paremmat saundit  ;) Tuo nyt oli teille GM fanaatikoille semmonen semiprovo.... ;D ;D
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Chevrolet El Camino 350cid 1973
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Chrysler 300C 3.5 Touring 2005
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6169
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #44 : 19.08.2017 - klo:20:18 »
5.7 Hemi  \m/ Ilman katteja ohjelmoituna 400hv  ;D Jää LS1:t ihmettelee mitä helvettiä just tapahtu  ;)

Siellä on Oulussa pidetty vähän liian pitkään tallin ovia kiinni ja haisteltu Sarkkerin kaasarista tulevia bensahöyryjä.  ;D
5.7 Hemihän on hyvinkin samankaltainen "plätformiltaan" mitä LS. Ainakin jossain kohtaa tais olla Hemit aika paljon kalliimpia mitä LS:ät, tosin nyt kun katto sekunnin ebaytä, 2017 Grand Cherokeen 4k ajettu motti alle 2400e, ei mitään tolkkua tuossa hinnassa. Vaikka onkin ilman apulaitteita, mutta käytännössä brand new hemi.

http://www.ebay.com/itm/2017-Jeep-Grand-Cherokee-Hemi-5-7-L-Engine-4K-Miles-NICE-4X4-EZH-/322616353084?epid=17004462590&hash=item4b1d6ee13c:g:zJ0AAOSwgPZZcKsF&vxp=mtr

Tollanen johonkin vanhaan Wagoneeriin, olis kyllä hieno.

Tollanen Musse on ihan kauhee jos ei oo kaikkee tehty..rumakin kun stana.. tosin fbody ei Eroo siitä muuten kuin et on viel pahempi ajettava

Ulkonäkö yms. on makuasioita, mutta faktahan on se, että sekä f-bodyyn ja musseen pitää tosiaankin tehdä kaikki uusiks. F-bodyssa se etu, että koneessa vakiona aika lailla enempi paukkua.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro

Poissa balez

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4747
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #43 : 19.08.2017 - klo:20:01 »
Tollanen Musse on ihan kauhee jos ei oo kaikkee tehty..rumakin kun stana.. tosin fbody ei Eroo siitä muuten kuin et on viel pahempi ajettava
(Formula 350.. 1/4 mile 14,078/157 -08
Formula 350.. 1/4 mile ??  -09 -ei aikaa tälle vuodelle-
Formula 350.. 1/4 mile 13,598/163,5 -10 RATAPÄIVÄT 2010 NOPEIN)

-95 mustang 1/4 mile 13,2/170  -11
-95 mustang 1/4 mile 12,8/179,6 -12
-95 mustang 1/4 mile 12, 8/182,5 -13
-96 cobra 1/4 mile 12.2/189.8        -15

Poissa Anders

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 679
  • Sukupuoli: Mies
  • Välillä menee hyvin, yleensä normaalisti...
Vs: LSx vs. LTx
« Vastaus #42 : 19.08.2017 - klo:18:06 »
Oli ilmeisesti vm. 95 otettu käyttöön 96, koska siinä oli ihan 5.0. Ulkoisesti oikein siisti, sisältä ikäisensä näköinen, perussiisti. Peltisarjat ja jonkinlainen jykevämpi putkisto eli äänimaailma ainakin tarpeeksi äänekäs. Menohalutkin kohdallaan.
Mutta se ei vaan istunut mun käteen. Tosi kapeet ja epämukavat sporttipenkit ( tai liian levee perse...?) ja muutenkin tosi ahtaan oloinen. F-bodyssa pysyn... tavalla tai toisella... \m/
Pontiac Trans Am -97
Chevrolet Suburban LTZ -08

Ex. Työkalu Fiat Ducato -17 2,3l 180hp (Mopar!)
Ex. Pontiac Firebird Convertible V6 3.8 -99
Ex. Chevy Van -89 6.2l Starcraft
Ex. Chevy Astro Van -90