Kirjoittaja Aihe: Optin muutos  (Luettu 11036 kertaa)

Paikalla z 28 jari

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2836
Vs: Optin muutos
« Vastaus #12 : 18.09.2017 - klo:21:59 »
Kun puhutaan maailmanparhaasta LT1 moottorista \m/ herää vain yksi kysymys: Miten täydellistä voi enää parantaa?

Sanosin että mahdoton tehtävä 8)
Se on sitä harrastamista että petrataan.Järkeähän siinä ei välttämättä ole,mutta siinä tapauksessa voi hankkia tuulipurjehybridin.
There is no easy answer, just easy questions...

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5318
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Optin muutos
« Vastaus #11 : 18.09.2017 - klo:21:56 »
LT1:stä pitää vähän jalostaa paremmaksi, niin tulee kelvolliseksi ja paremmaksi kuin LS1.  ;)

Kun puhutaan maailmanparhaasta LT1 moottorista \m/ herää vain yksi kysymys: Miten täydellistä voi enää parantaa?

Sanosin että mahdoton tehtävä 8)

Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1133
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Optin muutos
« Vastaus #10 : 18.09.2017 - klo:14:13 »
Helpompi vaihtaa se ls kone samalla????

No, joo on varmaan, mutta hyvä on tutkia mitä muitakin mahdollisuuksia.  :) LT1:stä pitää vähän jalostaa paremmaksi, niin tulee kelvolliseksi ja paremmaksi kuin LS1.  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=tlF2Zqe6txs

https://www.youtube.com/watch?v=Nlj_72xYqvY


« Viimeksi muokattu: 18.09.2017 - klo:14:35 kirjoittanut CamKin »
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10650
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Optin muutos
« Vastaus #9 : 04.09.2017 - klo:17:01 »
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 916
  • Sukupuoli: Mies
  • Image is nothing, boost is everything
Vs: Optin muutos
« Vastaus #8 : 04.09.2017 - klo:17:00 »
Helpompi vaihtaa se ls kone samalla????
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
Built not bought
Dailydriver:
Chevrolet Silverado LTZ 2500HD Duramax -08
Real trucks don`t have spark plugs
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3367
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
Vs: Optin muutos
« Vastaus #7 : 04.09.2017 - klo:15:15 »
Jos oikein ymmärsin niin tuo sarja on tarkoitettu LS ecm konverisoon?
Jonkun verran voi vaihto aiheuttaa miettimista eri sytkäjärjestyksen takia...
Pontiac TransAm, LS1, 12,629 @177,95
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1133
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Optin muutos
« Vastaus #6 : 04.09.2017 - klo:13:16 »
Onko kukaan kuullut tai asentanut tämmöistä systeemiä LT1:lle?

Tässä linkki:
https://www.eficonnection.com/home/category/engine-hardware/crank-and-cam-signal-kits/efi-24x-product-line/efi-24x-lt1lt4
« Viimeksi muokattu: 04.09.2017 - klo:13:18 kirjoittanut CamKin »
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3367
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
Vs: Optin muutos
« Vastaus #5 : 02.09.2017 - klo:10:18 »
Jos haluaa itse askarrella niin laittaa esim. megasquirtin ohjaamaan pelkkää sytkää. Tarvii vaan pulssikiekon ja anturin kampuralle. +puolat.
Huonona puolena jos alkaa säätämään niin on sytkä ja bensa eri boxeissa eikä saa dataa samaan lokiin.


Toki tässäkin tapauksessa pitää vakioboxille saada optia vastaavaa sytkäpulssia jotta se toimii oikein. Niinkuin ilmeisesti muissakin erillisissä sytkäohjauksissa.


Tai sitten vaihtaa koko ohjauksen esim LS-koneesta...
Pontiac TransAm, LS1, 12,629 @177,95
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 646
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Optin muutos
« Vastaus #4 : 02.09.2017 - klo:01:21 »
Minulla oli tuossa Camarossani Delteqin-sytkä boxi mikä vikaantui, ja heitin sen mäkeen, Uutta delteqin-boxia ei enään saa kyseinen lafka mennyt nurin. Toki on toinenkin vaihtoehto nimeä en juuri nyt muista boxin hinta 500$+rahdit+24%alv., +siinä tulee 8kpl Ls;n puolia, mutta sekin ottaa optin ohjauksen.
Niin se boxi on Bailey LTCC Coil Conversion Module - LT1 to LS1 Ignition Controller, Part Number: BAI-LTCC. Vauhtiputka: Lingenfelter.
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 646
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Optin muutos
« Vastaus #3 : 02.09.2017 - klo:00:29 »
Minulla oli tuossa Camarossani Delteqin-sytkä boxi mikä vikaantui, ja heitin sen mäkeen, Uutta delteqin-boxia ei enään saa kyseinen lafka mennyt nurin. Toki on toinenkin vaihtoehto nimeä en juuri nyt muista boxin hinta 500$+rahdit+24%alv., +siinä tulee 8kpl Ls;n puolia, mutta sekin ottaa optin ohjauksen.
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10363
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: Optin muutos
« Vastaus #2 : 01.09.2017 - klo:21:33 »
muistelen,että -vellu asensin Delteqin sytkän

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1133
  • Sukupuoli: Mies
Optin muutos
« Vastaus #1 : 01.09.2017 - klo:21:08 »
Onko kukaan tehnyt optin poistoa ja muuttanut systeemiä sellaiseksi, että asematieto saadaan kampiakseliin asennetulta kiekolta ja jokaisella sylinterillä on oma puola jne...?  :)
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-