Kirjoittaja Aihe: LT1 peltisarjat  (Luettu 11069 kertaa)

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5264
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #16 : 22.09.2018 - klo:18:18 »
Suosittelen näitä sopivat hyvin paikalleen ja on lambdojen paikat kohdillaan. www.ebay.com/itm/93-97-Camaro-Stainless-Steel-LT1-Long-Tube-Exhaust-Headers-Manifolds-SS-Z28-new-/151247237950 :)
Meniks 1 ja 2 sylinterien pultit helposti paikoilleen lähinnä se taaempi mistä primääri menee yli, omissa edullisissa se oli ainoo mihin ei kuuskolo pulttia voinu laittaa ku mikään avain ei sopinu.
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Paikalla TransSami

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 513
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #15 : 21.09.2018 - klo:19:50 »
Katotaan jos saatais ensi viikolla pois...

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1381
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #14 : 21.09.2018 - klo:19:39 »
Näitsä mun -98:a, se nököttää edelleen siellä hallin päässä?  :W
Joo,huilaa siellä.
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Paikalla TransSami

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 513
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #13 : 21.09.2018 - klo:19:33 »
Tänään laitettu uudet Pacet,Nordlockit ja tulpat paikoilleen ja hyvältä vaikuttaa.

Näitsä mun -98:a, se nököttää edelleen siellä hallin päässä?  :W

Poissa CamKin

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1133
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #12 : 21.09.2018 - klo:18:17 »
Suosittelen näitä sopivat hyvin paikalleen ja on lambdojen paikat kohdillaan. www.ebay.com/itm/93-97-Camaro-Stainless-Steel-LT1-Long-Tube-Exhaust-Headers-Manifolds-SS-Z28-new-/151247237950 :)
« Viimeksi muokattu: 21.09.2018 - klo:18:20 kirjoittanut CamKin »
Audi A6 2.7Tdi V6 Avant Quattro
Ex Chevrolet Camaro Coupe vm. 94 Z28 5.7 V8 / 4L60E -kesäpeli-

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1381
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #11 : 21.09.2018 - klo:18:06 »
Fel-Pron tiivisteet laitettu.  m/
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Poissa letkume

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2302
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #10 : 21.09.2018 - klo:07:32 »
Tänään laitettu uudet Pacet,Nordlockit ja tulpat paikoilleen ja hyvältä vaikuttaa.

Hieno homma  m/

Se, minkä unohdin sanoa, ettei kannata välttämättä käyttää niitä pacen omia tiivisteitä. Ovat aika kuraa, eikä niitä saa pois, kun kovettuvat kiinni.
´94 Z28

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1381
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #9 : 20.09.2018 - klo:22:39 »
Tänään laitettu uudet Pacet,Nordlockit ja tulpat paikoilleen ja hyvältä vaikuttaa.
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1381
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #8 : 19.06.2018 - klo:14:50 »
Ok,hyvä tietää.
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Poissa letkume

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2302
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #7 : 19.06.2018 - klo:10:43 »
Tiiviste alkoi taas vuotamaan ja Rockautosta tilattu keskipitkät pinnoitetut Pacesetterit.

Tulppia ei tosiaan voi vaihtaa. Mulla puolipitkät pacet.

Asennuksessa nordlockit pakolliset, muuten vuotaa taas kohta.
´94 Z28

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1381
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #6 : 18.06.2018 - klo:20:49 »
Tiiviste alkoi taas vuotamaan ja Rockautosta tilattu keskipitkät pinnoitetut Pacesetterit.
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1381
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #5 : 20.02.2018 - klo:01:28 »
En viitteis pitkiä laittaa kun nytkin putki raapii hidastetöyssyihin.
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Paikalla TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3286
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #4 : 19.02.2018 - klo:21:42 »
Pitkissä eniten valinnanvaraa mutta putkisto menee alkupäästä uusiksi ellei ota valmista sarjaa y-putkineen.
Laitoin itelle (LS1) just kiinanrosteriset sarjana ja nekin sai pikku askartelulla istumaan aika hyvin. Maavara pieneni vakioista enkä 2cm kuskin kohdalta.
Ovat halvat ja aivan ok laatuiset.
Pontiac TransAm, LS1, 12,629 @177,95
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 867
  • Sukupuoli: Mies
  • Image is nothing, boost is everything
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #3 : 19.02.2018 - klo:08:59 »
Pitkät pacesetterit oli itellä ja helmpompi niillä oli ainakin vaihtaa tulpat mitä vakioilla.
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4491
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LT1 peltisarjat
« Vastaus #2 : 19.02.2018 - klo:00:51 »
Oletko lukenut netistä kokemuksia kyseisistä sarjoista?
Saatan olka väärässä, mutta näyttävät siltä, että tulppien vaihto on tuskaa.