Kirjoittaja Aihe: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto  (Luettu 4372 kertaa)

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2823
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #8 : 13.03.2018 - klo:22:46 »
Tuossahan olikin hyvä video nokanvaihtoon. Enää ei tarvi kun purkaa jakopää. Ja toki kannet saa jättää paikalleen ;)
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9987
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #7 : 13.03.2018 - klo:21:27 »
Tästä videosta näkee että L36 on ns even lohko.
https://www.youtube.com/watch?v=UfWeF-50OoY
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9987
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #6 : 13.03.2018 - klo:21:22 »
Onko 94 TransSportissa sama kone kun 98+ f-bodyssa?


Ei taida LS-koneessa olla hirveästi yhteistä kutosten kanssa.
No ei, Trans sportissa oli L27 joka on buick.n peruja series I. F-bodyissä kevyemmillä osilla kasattu L36. Lohko eri, mutta hyvin samankaltainen.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2823
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #5 : 13.03.2018 - klo:21:10 »

mulla on melkein samanlainen työnalla, eli -94 ponu trans sport 3.8 kasaantumassa ::)
Onko 94 TransSportissa sama kone kun 98+ f-bodyssa?


Ei taida LS-koneessa olla hirveästi yhteistä kutosten kanssa.
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9987
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #4 : 13.03.2018 - klo:21:06 »
No nepäs tietysti unohtu, joten ilmusarja pois ja venakopat pois. Keinut löysälle ja tönärit+nostajat pois. Melkein helpommalla pääsis kun ottais koko koneen pois ja remppais konepukissa :W
mulla on melkein samanlainen työnalla, eli -94 ponu trans sport 3.8 kasaantumassa ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Harjis

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #3 : 13.03.2018 - klo:20:45 »
Joo kiitos tiedoista. Piitääkös sinne jotkut 8mm rautatangot heittää pituus suunnassa molemmille puolille enneku ottaa nokan pois? Ainaki noissa Ls1 videoissa ne on heittäny jotkut tangot sinne ettei vissii nostajat tipahda vai kuinka?  ???

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9987
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #2 : 12.03.2018 - klo:05:46 »
- jäähdytysneteet
- kaikki apulaitteet
- dampperi
- jakopään koppa
- nokkaketju+kiristin

en tiedä täytyykö ottaa syyläri pois että mahtuu tulee nokka ulos
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Harjis

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
4th gen camaron nokka-akselin vaihto
« Vastaus #1 : 11.03.2018 - klo:22:11 »
Elikkäs millanen homma on vaihtaa toi nokka-akseli kyseiseen moottoriin? Mitä kaikkee joutuu purkamaan, että pääsee käsiksi? Ei paljoo löytyny suoraan videoita ton 3.8l akselin vaihdosta, mut Ls1 videoita kyl löytys eli päteekö samat jutut tohon v6 koneeseen?  8) Ja tosiaan Gt2 nokka-akselia oon laittamassa niin varmaa jotain vikakoodiakin sen jälkeen luvassa?