Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia targasta  (Luettu 3721 kertaa)

Poissa Henkka66

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #23 : 08.08.2018 - klo:17:52 »
Kesä autoina ainakin jees ,2 T-topin kokemuksella   m/

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 973
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #22 : 08.08.2018 - klo:14:50 »
Ex GTA oli ja nykyinen on T-TOP ja tykkään ajella kesällä palikat takaluukussa. 8)
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52 tb,NPS ported im,Lingenfelter cai,Madz28.com tune,SLP shorties/stb/Torsen+3.42,Hooker catback,JN Trading 2200 stall,Hotckiss 1"/sway bars

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3898
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #21 : 08.08.2018 - klo:11:01 »
Tuli ostettua viikko sitten keltainen 1977 Trans am. Niin ikään kovakattoisena.

Onnittelut hankinnasta ja kuvia m/
« Viimeksi muokattu: 08.08.2018 - klo:15:00 kirjoittanut Fenix »
-89 350 HSR formula

Poissa Anders

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 357
  • Sukupuoli: Mies
  • Välillä menee hyvin, yleensä normaalisti...
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #20 : 08.08.2018 - klo:10:47 »
Nyt oo pilkunn#####a mutta se on T-TOP  ;D ;D
Jep *clap*
Pontiac Trans Am -97
Chevy Astro -90
Työkalu Fiat Ducato -17 2,3 180hp

Ex. Pontiac Firebird Convertible V6 3.8 -99

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3795
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #19 : 08.08.2018 - klo:10:01 »
Nyt oo pilkunn#####a mutta se on T-TOP  ;D ;D
CHEVROLET SS CAMARO2012. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa Puman

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #18 : 08.08.2018 - klo:08:44 »
Mielestäni kovakattoiset 2gen Trans amit vuosilta 1977-1978 ovat maailman autohistorian kauneimpia autoja ja ko.auto ko. vuosilta on kaikista jenkkiautoista ehdoton suosikkini. Jopa siinä määrin, että varsin vaatimattomat vakiotehotkaan ei haittaa, kun ulkonäkö on niin raaka macho.

Targa, missä tahansa autossa ja erityisesti 2gen Trans amissa, jotenkin "rikkoo" korin kauniit linjat ylimääräisillä saumoilla. Poikkeuksen säännössä tekee ehkä Corvette, mutta sekin olisi kauniimpi rehellisenä kovakattona. Lisäksi sitten nämä suhinat, vesivuodot, korin jäykyydet ym. Mutta ulkonäkö on se juttu, miksi en targaa ottaisi enkä ota.

Tuli ostettua viikko sitten keltainen 1977 Trans am. Niin ikään kovakattoisena. Californian auringon kärventämä ja haalistama niin sisältä ja ulkoa. Mutta täysin ruosteeton. Saastelaitteet ja katit vielä paikallaan. Monet hyvät yksilöt jouduin hylkäämään tuon targakattoisuuden takia.

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4446
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #17 : 18.05.2018 - klo:18:28 »
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9887
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #16 : 18.05.2018 - klo:12:08 »
Mitä olette mieltä tästä:

https://www.blocket.se/eslov/Pontiac_Trans_Am_5_7_GTA_Targa_samma_agare_si_79399536.htm?ca=11&w=3
Puskurin valoja mukaan ottamatta hienokuntoinen GTA. Suosittelen, keulasta noi valot pois niin upee laite m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3898
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #15 : 18.05.2018 - klo:10:05 »
Komeelta näyttää.
Jotkut tökeröt valot jälkiasennettu keulaan ja mukamas ABS-jarrut :o
Jos konehuone ja pohja yhtä hyvässä kunnossa, niin ei hullumpi transu.
-89 350 HSR formula

Poissa vausti

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 6

Poissa vausti

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #13 : 18.04.2018 - klo:08:15 »
Kiitokset kokemuksista!

Kertokaas vielä mistä löydän etsimäni Trans Amin? :D

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 357
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #12 : 15.04.2018 - klo:19:41 »
Tuli tänään ajeltua 6 tuntia 4-gen. Camarolla kattopalat ronkissa, eli melkein kuin avoautolla olisi cruisaillut, kelikin oli kohdallaan  m/.
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 45?hp/58?nm

Poissa jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 976
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #11 : 14.04.2018 - klo:23:39 »
Yhden 2gen t-topin omistanut ja oli kyllä TODELLA vetelä auto kaikin puolin vaikka oli uretaania puslat ja rungot yhdistetty. En tykännyt.
Ja tosiaan aina kun pesi auton niin penkit ja lattia märät vaikka oli uudet tiivisteet. Eli ruostettakin on lattioissa  jos ei ole jo korjattu.

Eli ainakin 2 koppaisissa coupe huomattavan paljon jäykempi. En suosittele t-toppia, itse kierrän nuo kaukaa.
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa RaiRai

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 361
  • Sukupuoli: Mies
  • 1994 Trans Am
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #10 : 14.04.2018 - klo:20:58 »
Targa on ihan yksiselitteisesti omien kokemusten mukaan ihan EHDOTON näissä F-bodyissa  m/
Juu T-top. Muutoin aika pitkälti juurikin näin  \m/
"If it ain't broke, don't fix it"

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2779
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: Kokemuksia targasta
« Vastaus #9 : 14.04.2018 - klo:19:48 »
Onko katon avausmekanismi sen verran helppokäyttöinen, että katon jaksaa irroittaa silloin kun aurinko paistaa?  8)
Näistä ei siis irtoa koko katto vaan molemmin puolin palat ja keskelle jää kiinteä palkki. Eli Targassa ja T-topissa on ero.
Ei ne palat ihan koko peräkonttia vie varsinkin 3-korisessa mutta peräkontissa olevaan pussiin sovittaminen vaatii hieman harjoittelua jotta sujuu näppärästi.
Irtaallaan ei kannata kuljetella kun ovat karkaistua lasia.
Ite kattopalojen irroitus ja asennus vie noin sekunnin per puoli.
Etupenkeillä tarkenee vähän viileämmälläkin kun pistää lämppärin päälle mutta takana tuulee maantievauhdissa melkolailla.
Pontiac TransAm, LS1, 13,037 (2,121)@173,82
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07