Kirjoittaja Aihe: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..  (Luettu 4203 kertaa)

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5065
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #9 : 29.04.2018 - klo:11:03 »
Laitoin sulle YV:n, on tiedossa auto mikä täyttää vaatimasi kriteerit  m/

Ja kyseessä ei ole tuo mun oma musta Iroc-Z, se ei noihin hintahaitareihin mene  ;D
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4589
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #8 : 29.04.2018 - klo:07:18 »
Tuossa olis vähän ajettu aito GTA, sisustaan joutuis hieman panostamaan. Hieman piristettykin, itte harkitsisin tätä ennemmin kuin tuota nettiauton yksilöä. Kyllä nuo kilometrit kuitenkin vaikuttaa ja noin vähän ajetussa on sitten paljon vähempi kulutusosia vaihdettavana kun satatuhattakin enempi rullatussa.
https://www.tori.fi/uusimaa/Pontiac_44266674.htm?ca=18&w=3
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4589
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #7 : 29.04.2018 - klo:00:03 »
4g ei kyllä kiinnosta yhtään.. Ei oo silmä tottunu, sisältäkin ihan kauh9ee  :W

Tosiaan edellinen harraste oli 350hp 2gen. Eli tehokasta äffää en sinänsä oo nyt etsimässä, pikkusen piristetty tpi riittäs mainiosti, automaatilla ja ilmastoinnilla  8)

https://m.nettiauto.com/pontiac/firebirdugz/8344423?vifAdCount=28&vifNav=Y

Tuota täytyy varmaan käydä katsomassa. Tuttu kenellekkään?
Ihan siisti. Tosin kuvissa näyttää monesti paremmalta. Mutta ei välttämättä aito GTA, jos koodilappu on tallella niin siitähän sen näkee. Pyynti ehkä tonnin yläkanttiin, muuten ok.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2018 - klo:07:09 kirjoittanut F350 »
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa F-Diagnoosi

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #6 : 28.04.2018 - klo:19:04 »
Mikäli löydät asiallisen valmiiks parannellun yksilön, niin siinä saattas saada parasta vastinetta rahoilleen. Koska vakion jatkojalostukseen menee äkkiä saman verran rahaa kuin olet budjetoinut auton hankintaan. Tai enemmänkin...  :W

Tämä  m/ Valmiiks paranneltu 5.7 tpi ja muutenkin tikissään oleva iroc/transu  \m/


Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 905
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #5 : 28.04.2018 - klo:13:50 »
Veikkaisin, että valmiiks LS swapatut yksilöt o kunnosta riippuen min 10K - 15K ja harvemmin näitä ny täälpäin yleensä myynnis on.
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa JariN

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 225
  • Sukupuoli: Mies
  • sopuhintaan saa hipun sontaa
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #4 : 28.04.2018 - klo:11:10 »
Näkyy olevan aika paljon samoja autoja myynnissä samoilla hinnoilla vuodesta toiseen. En tiedä kertooko se enemmän näiden haluttavuudesta, vai siitä että kyseisten tapausten hinta ja laatu ei kohtaa. Mut varsinkin tälleen keväällä ne kaikki muutaman tonnin autotkin on kympin lapulla. Vois kuitenkin kuvitella, että käteinen puhuttelee ja myyntihinta on jotain muuta kuin pyyntihinta.

Mikäli löydät asiallisen valmiiks parannellun yksilön, niin siinä saattas saada parasta vastinetta rahoilleen. Koska vakion jatkojalostukseen menee äkkiä saman verran rahaa kuin olet budjetoinut auton hankintaan. Tai enemmänkin...  :W
Firebird T-top LST '89

Käyttöruoskat: vag mukamaasturi 2.0tdi 4wd '08 ja hothatchback 2.0tfsi '06

Poissa F-Diagnoosi

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #3 : 28.04.2018 - klo:10:22 »
Pistä samantien 4gen

4g ei kyllä kiinnosta yhtään.. Ei oo silmä tottunu, sisältäkin ihan kauhee  :W

Tosiaan edellinen harraste oli 350hp 2gen. Eli tehokasta äffää en sinänsä oo nyt etsimässä, pikkusen piristetty tpi riittäs mainiosti, automaatilla ja ilmastoinnilla  8)

https://m.nettiauto.com/pontiac/firebird/8344423?vifAdCount=28&vifNav=Y

Tuota täytyy varmaan käydä katsomassa. Tuttu kenellekkään?


Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 393
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: 3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #2 : 28.04.2018 - klo:08:07 »
Pistä samantien 4gen, on ajoltaan huomattavasti parempi, jos korimalli miellyttää. Kyllä tuolla summalla semmoisen saa jo asiallisen, ainakin Lt Camaron, Ls:t voi unohtaa hinta karkaa 8). Mutta Käteinen on kova sana ostaessa m/.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2018 - klo:08:11 kirjoittanut pasi jkl »
Camaro-94, lt-1 3X8cid ,T-56, 4.1, X71hp/X02nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa F-Diagnoosi

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
3gen hankinta, hinnat, mallit, swäpit..
« Vastaus #1 : 27.04.2018 - klo:23:17 »
Morjes. Toivottavasti tää ei ihan rikollista oo, 3gen osto topicceja jo selasin mutta ne on jo aika vanhoja keskusteluja. Tämän päivän tilanne kiinnostas.

Eli ideana ois perinteinen iroc-z tai TA gta 5.7 tpillä oltava kumpikin. T-Toppia ei mielellään mutta ei ole estekkään..
Mihin hintaan nää siistikuntoisena vaihtaa omistajaa nykysin? Budjetti ois mieluiten 8-9 kiloeuroo mutta voi taipua myös 11-12 asti ehkä..
Mites LS-swapit, valmis swappiauto mikä on perus siistissä kunnossa, meneekö heittämällä yli budjetin?

Ihan varma en mallista oo (tapaus/värikohtaista), kummatkin näyttää hyvältä, kummallakin oon ajanut. 2gennerin oon omistanut, kolmosia ollut tutuilla..

Periaatteessa vanhempikin vuosimalli kaasarikoneella (missä valmiiks jerkkua..) vois mennä. Täysiä paskakasa projekteja ei kuitenkaan enää jaksa. Huolto, remontit ja pienehkö rakentelu sujuu. Mätähommat ei kiinnosta, tekniikkapuoli kiinnostaa. Ruiskukone kyllä käytön kannalta mukavampi, tarkotus ois ajaa kesäisin mahdollisimman paljon ja talvisin huoltaa/korjata/parannella (viimesen kohdalla mopo lähtee pusikkoon..). Swappiin en itse enää jaksais ruveta. Tallitilat niin huonot että isommat pajotukset ei enää nappaa kun on ennen tottunut isompiin tiloihin.

Tää nyt on samalla ostoilmo  8) :D Nettiautossa yhden 9900e hintaisen GTAn katselin jo.. Vakio iroc/transusta jos puhutaan niin tekis mieli mahdollisimman hyväkuntoinen ostaa, kun siihen ehkä vois budjettikin riittää. Swappiautot voi olla maaliltaan vaikka huonoja jos ei ruostetta. Ja kaikkihan aina riippuu hinnasta..

Melkosta jaaritusta, kiitos ja anteeks :W