Kirjoittaja Aihe: LT-1 paxton  (Luettu 10110 kertaa)

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #24 : 31.05.2019 - klo:14:26 »
Hihna ei luista?

Ei luista, se pitää kyllä m/
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4647
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #23 : 31.05.2019 - klo:14:24 »
Hihna ei luista?

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #22 : 31.05.2019 - klo:14:22 »
Onko ahtimessa oikea öljy? Eli Ford Type-F, muilla ei toimi kun välitys luistaa liikaa, tuossa on paremmat kitkaominaisuudet. Toinen vaihtoehto että sulla siitäkin huolimatta luistaa se kuulavälitys joten se ei pääse nostamaan painetta.

Ahdin on ainakin simmattu oikein mutta öljyn voisin vaihtaa jos auttaisi m/
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6161
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #21 : 31.05.2019 - klo:13:17 »
En tiedä mitä on voimanpaskaa ilman ahdinta mutta ei mulla oo kun peltisarjat ja nokka vaihdettu.

Onko ahtimessa oikea öljy? Eli Ford Type-F, muilla ei toimi kun välitys luistaa liikaa, tuossa on paremmat kitkaominaisuudet. Toinen vaihtoehto että sulla siitäkin huolimatta luistaa se kuulavälitys joten se ei pääse nostamaan painetta.
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Chrysler 300C 5.7 Hemi 2004
Chrysler 300C 3.5 Touring 2005
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #20 : 31.05.2019 - klo:13:00 »
Muistelen että laskeskelimme että se Paxtonin SN93 sillä paremmalla impellerillä olisi riittänyt teoriassa vajaaseen 500hv kun aikonaan mun Camaron uus motti tehtiin, eli tuo SN93 jäi siis pullonkaulaksi siinä 383:ssa. Kuin paljo lie eroaa SN92:sta? Ja paljo sulla pitäs siinä löylyä olla?

En tiedä mitä on voimanpaskaa ilman ahdinta mutta ei mulla oo kun peltisarjat ja nokka vaihdettu.
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6161
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #19 : 31.05.2019 - klo:08:40 »
Ahtopaineet parhaillaan käynyt 0.15bar niin ei oikeen miellytä  :D
Onko paxton sn92 liian tehoton sitte tohon meikäläisen moottoriin? Vai pilaako tuo nokan overlap et ei paine nouse?

Muistelen että laskeskelimme että se Paxtonin SN93 sillä paremmalla impellerillä olisi riittänyt teoriassa vajaaseen 500hv kun aikonaan mun Camaron uus motti tehtiin, eli tuo SN93 jäi siis pullonkaulaksi siinä 383:ssa. Kuin paljo lie eroaa SN92:sta? Ja paljo sulla pitäs siinä löylyä olla?
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Chrysler 300C 5.7 Hemi 2004
Chrysler 300C 3.5 Touring 2005
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #18 : 31.05.2019 - klo:07:01 »
No eikö noilla jo rupea renkaat savuamaan tarpeeksi? ;)

Ahtopaineet parhaillaan käynyt 0.15bar niin ei oikeen miellytä  :D
Onko paxton sn92 liian tehoton sitte tohon meikäläisen moottoriin? Vai pilaako tuo nokan overlap et ei paine nouse?
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 646
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #17 : 31.05.2019 - klo:05:53 »

Alkaa usko loppua kun ei paineet nouse :D
No eikö noilla jo rupea renkaat savuamaan tarpeeksi? ;)
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #16 : 30.05.2019 - klo:22:27 »
Ahtimen pyörää vois vähän pienentää niin pysyis vielä kierrokset sallituissa rajoissa.
Alkaa usko loppua kun ei paineet nouse :D
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6161
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #15 : 30.05.2019 - klo:21:53 »
Noniin! Auto käy ja kukkuu mutta ahtopaine vaivaset 0.2baria... kampuralla 5.5” pyörä  ja ahtimesa 4” kun katsoin calculaattorista että ois sopevat. Voiko olla et lt1 hengittää liian hyvin 280xfi nokan ja pellisarjojen kanssa?

Pitäs kattoa onko mulla jossaki mitat tallessa niistä omista välityksistä. Niillä Paxton SN93 nosti 0.5-0.6 kiloon paineet mutta oli paljo tukkosempi kone ku sulla. Tosin mulla oli rempattu ahdin ja vaihdoin impellerinkin tehokkaampaan samalla.
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Chrysler 300C 5.7 Hemi 2004
Chrysler 300C 3.5 Touring 2005
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #14 : 30.05.2019 - klo:21:44 »
Noniin! Auto käy ja kukkuu mutta ahtopaine vaivaset 0.2baria... kampuralla 5.5” pyörä  ja ahtimesa 4” kun katsoin calculaattorista että ois sopevat. Voiko olla et lt1 hengittää liian hyvin 280xfi nokan ja pellisarjojen kanssa?
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa -vellu

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4466
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #13 : 03.06.2018 - klo:15:31 »
Löytyi LT1 ahtimen hihnapyörä kampuralle, laitan kuvia myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2018 - klo:15:53 kirjoittanut -vellu »
Ex: Camaro 1969 Copo clone

911
GLC350E
R1200C

Poissa viljou

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #12 : 01.06.2018 - klo:12:19 »
Välitys kannattaa sitten miettiä samalla jos joutuu uuden hankkimaan / teettämään. Voi olla, että mulla on hihnapyöriäkin..

Pari vanhaa kuvaa alla. Pitää vaan löytää noi vielä tallilta  :W





kiitoksia vinkeistä.
ilmottele vaikka jos vahingossa löytyy hihnapyörä kampuralle!
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    12.92    170.29km/h

Poissa -vellu

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4466
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #11 : 01.06.2018 - klo:11:57 »
juu kyllä se varmaan täytyy ite kyhäillä kiinni. onko mitään tietoa saako jostain kampiakselille hihnapyörää ahdinta varten vai täytyykö kiusata jotain sorvaria?

Välitys kannattaa sitten miettiä samalla jos joutuu uuden hankkimaan / teettämään. Voi olla, että mulla on hihnapyöriäkin..

Pari vanhaa kuvaa alla. Pitää vaan löytää noi vielä tallilta  :W



« Viimeksi muokattu: 01.06.2018 - klo:12:09 kirjoittanut -vellu »
Ex: Camaro 1969 Copo clone

911
GLC350E
R1200C

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4647
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LT-1 paxton
« Vastaus #10 : 01.06.2018 - klo:11:45 »
onko mitään tietoa saako jostain kampiakselille hihnapyörää ahdinta varten vai täytyykö kiusata jotain sorvaria?

Ellei käytettyä löydä suomesta, niin tilauskamaa jenkeistä.
Google haulla löytyy runsaasti ja tsekkaa myös Ebay, jos vaikka euroopasta löytyis.
Facebook / Overdrive osto/myynti jne.