Kirjoittaja Aihe: LS2 ja LS3  (Luettu 2373 kertaa)

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LS2 ja LS3
« Vastaus #3 : 19.10.2018 - klo:11:53 »
Joo ls2 pitäisi olla. Ainakin mikä keulalle uutena mennyt. Saa nähdä millainen projekti saada kilpiin, yritin katsoa pohjaa mutta ei sinne näe kun tolkuttoman matala( ei vissii ole katteja) nokka vaihdettu,pirun äänekäs putkisto(bassani) yms.. no jos keväällä kilpii
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 635
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: LS2 ja LS3
« Vastaus #2 : 19.10.2018 - klo:11:30 »
243 kannet näyttäis googlauksen perusteella cathedral port kansilta eli LS2 olisi kyseessä. LS3 on rectangle port kannet.
+ lohko tilavuus pitäisi lukea lohkon etupäässä.
« Viimeksi muokattu: 19.10.2018 - klo:11:34 kirjoittanut sirkus »
F-Body:
Camaro -71 LQ4 / 4L80E /10bolt 3.73 eaton true track 328.5whp 13.107s/173.82kmh 1/4 mile  n/a
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Co2 päästöt g/km = vähän enemmän kuin meksikonlahden öljyturmassa!
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
LS2 ja LS3
« Vastaus #1 : 19.10.2018 - klo:11:04 »
Erottaako moottoreita päällepäin kun ei numeroita näe lukea moottorista. Kannet 243
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87