Kirjoittaja Aihe: LS2 ja LS3  (Luettu 3910 kertaa)

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 242
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: LS2 ja LS3
« Vastaus #3 : 19.10.2018 - klo:11:53 »
Joo ls2 pitäisi olla. Ainakin mikä keulalle uutena mennyt. Saa nähdä millainen projekti saada kilpiin, yritin katsoa pohjaa mutta ei sinne näe kun tolkuttoman matala( ei vissii ole katteja) nokka vaihdettu,pirun äänekäs putkisto(bassani) yms.. no jos keväällä kilpii
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 803
  • Sukupuoli: Mies
  • Image is nothing, boost is everything
Vs: LS2 ja LS3
« Vastaus #2 : 19.10.2018 - klo:11:30 »
243 kannet näyttäis googlauksen perusteella cathedral port kansilta eli LS2 olisi kyseessä. LS3 on rectangle port kannet.
+ lohko tilavuus pitäisi lukea lohkon etupäässä.
« Viimeksi muokattu: 19.10.2018 - klo:11:34 kirjoittanut sirkus »
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Jani

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 242
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
LS2 ja LS3
« Vastaus #1 : 19.10.2018 - klo:11:04 »
Erottaako moottoreita päällepäin kun ei numeroita näe lukea moottorista. Kannet 243
mercedes CLS500
mercedes R320L
Trans Am -87