Kirjoittaja Aihe: 3gen takajarrut.  (Luettu 904 kertaa)

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4925
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: 3gen takajarrut.
« Vastaus #7 : 10.05.2019 - klo:06:57 »
Tuo ois se juttu,ei noille jousille löytynyt ostopaikkaa suomesta.

Edelliseen laitoin jonkin prikan tuonne jousen alle.

Eihän kellään sattuis olemaan ylimääräisiä jousia?
Löytyy kahtakin jäykkyyttä, 19 lb ja olikohan 22 lb
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa BB

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 435
  • 1995 z28
Vs: 3gen takajarrut.
« Vastaus #6 : 31.12.2018 - klo:17:45 »
Olisko tossa tarinassa apuja:   https://www.thirdgen.org/forums/brakes/591331-cheap-proportioning-valve-upgrade.html
Tuo ois se juttu,ei noille jousille löytynyt ostopaikkaa suomesta.

Edelliseen laitoin jonkin prikan tuonne jousen alle.

Eihän kellään sattuis olemaan ylimääräisiä jousia?
1995 z28 manual.

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10529
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 3gen takajarrut.
« Vastaus #5 : 31.12.2018 - klo:17:12 »
Lyhykäisesti laittamalla jäykemmän jousen tehoa tulee enemmän takajarruille.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa z 28 jari

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2638
Vs: 3gen takajarrut.
« Vastaus #4 : 31.12.2018 - klo:14:37 »
There is no easy answer, just easy questions...

Poissa BB

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 435
  • 1995 z28
Vs: 3gen takajarrut.
« Vastaus #3 : 31.12.2018 - klo:14:00 »
Levyjarrut ei ole vaihtoehto tähän autoon,pelkkä paineen saanti kevyessä jarrutuksessa taakse.

Tuossa proportionaali venttiilillä pitäs kikkailla jotain.
1995 z28 manual.

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10529
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 3gen takajarrut.
« Vastaus #2 : 31.12.2018 - klo:12:20 »
Mikä olisi helpoin konsti saada lisää painetta takajarruille,surkeeta näin talvella kun normiajossa etuset menee lukossa ja takaset ei jarruta vielä ollenkaan.

Muistaakseni tein entiseen jonkun prikka virityksen propo venttiilille jolla parantui hieman.

Takajarrut kyllä toimivat kun painaa kovemmin.
Mä vaihdoin mun -86 TA.han rumpujarrullisenperän tilalle levyjarruperän ja jarrutuksessa perä pyrkii rinnalle :W Olisko tossa resepti ;D Niin on aika jännää jarrutuksessa ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa BB

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 435
  • 1995 z28
3gen takajarrut.
« Vastaus #1 : 31.12.2018 - klo:11:40 »
Mikä olisi helpoin konsti saada lisää painetta takajarruille,surkeeta näin talvella kun normiajossa etuset menee lukossa ja takaset ei jarruta vielä ollenkaan.

Muistaakseni tein entiseen jonkun prikka virityksen propo venttiilille jolla parantui hieman.

Takajarrut kyllä toimivat kun painaa kovemmin.
1995 z28 manual.