Kirjoittaja Aihe: 94Z28 (avk-projekti)  (Luettu 487 kertaa)

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6815
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: 94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #8 : 19.04.2019 - klo:21:25 »
Osia on "varattu" aika satsi, mutta vielä tarjolla kokonaisena.  m/
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6815
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: 94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #7 : 16.04.2019 - klo:07:45 »
Nyt vielä kokonaisena, jos menee ni sit on etsittävä vanhukseen toinen tekniikka  ::)
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2993
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: 94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #6 : 15.04.2019 - klo:20:13 »
Siis onko sen viikon-kuukauden kokonaisena vai joka tapauksessa rullaavana?
Pontiac TransAm, LS1, 12,869 @176,81
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6815
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: 94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #5 : 15.04.2019 - klo:08:50 »
Sisusta putsaantui ihan nätisti jo nopealla imuroinnilla, pesulla vielä  m/
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa mopo-ukko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 127
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #4 : 14.04.2019 - klo:03:46 »
Jos menee purkuun niin keskikonsolin ehjä runko kiinnostaa...
Z28-96/STS-99/FXSTI-06

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6815
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: 94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #3 : 13.04.2019 - klo:16:27 »
Homepilkkua.
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6815
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: 94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #2 : 13.04.2019 - klo:16:27 »
T-top.
Ajettu 165 tmiles.
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6815
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
94Z28 (avk-projekti)
« Vastaus #1 : 13.04.2019 - klo:16:26 »
Hetken aikaa (viikon tai kuukauden = riippuu siitä koska 2gen rantautuu, siihen nappaan tästä tekniikan ja loppu osiksi ja lopullinen poisto?) tarjolla jos joku haluaa tästä itselleen vielä auton tehdä.
Katsastettu 2/15, kolaroitu ja kilvet palautettu 3/15.
Ostettu avklta projektiksi 6/15, seissyt viimeiset 3 vuotta.
Kolari kuskin puolelle etukulmaan, vaihdettu tukivarret yms.
Valvontaehdot nelipyöräsuuntaus, korimittaus. Sen jälkeen rek.kats ja saa kilvet.
Sisustassa fiksaamista (verhoilu, konsolinkansi, nippeliä..), takaluukun pumput sököt ja lukko jumissa ja ehkä jotain muutakin pientä.
Vikavalo palaa.
Loota vaihtaa 1-2 hieman jännästi (nesteet vaihtoon riittää?) mutta (100-110 kmh 2000-2200 rpm) toimi ajossa ok.
Koeajettu 300 km tänään ja ihan suoraan menee, jarrut ok, lämppäri toimii, lämmöt ja öp ok, uusi akku.

5200e.
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87 palju, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.