Kirjoittaja Aihe: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin  (Luettu 1892 kertaa)

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1506
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #8 : 17.07.2019 - klo:12:53 »
TOki tuolla pääsee vvarasti parempaan loppu tulokseen mutta omaani päivitin tälläisen "Power Stop Z23 Evolution Sport Brake Upgrade Kits K1547". On suoraan bolt on ja ero huima vakioon jarrutustehossa ja poljintuntumassa. Hintaa joku 150$ koko setillä.
Pitää laittaa harkintaan kun omassa edessä alkaa olla vaihdon tarpeessa.
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Ported heads/CC 268XFI/52mm tb,NPS ported im,Crane 1.6 rr/PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall

Poissa Marko

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 844
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #7 : 17.07.2019 - klo:09:15 »
TOki tuolla pääsee vvarasti parempaan loppu tulokseen mutta omaani päivitin tälläisen "Power Stop Z23 Evolution Sport Brake Upgrade Kits K1547". On suoraan bolt on ja ero huima vakioon jarrutustehossa ja poljintuntumassa. Hintaa joku 150$ koko setillä.
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 683
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #6 : 16.07.2019 - klo:19:06 »
Hyvän näköset ja jarruttavatkin kunnolla  m/
On tehokkaammat m/, ja sen kerran vuodessa kun käy radalla niin varmaan kestää paremmin rata-ajoa. :)
« Viimeksi muokattu: 16.07.2019 - klo:20:12 kirjoittanut pasi jkl »
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 985
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #5 : 16.07.2019 - klo:12:54 »
Hyvän näköset ja jarruttavatkin kunnolla  m/
1985 Buick Electra 5.0 rullaava prokkis
1988 BMW E34 535i "raato" prokkis
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 953
  • Sukupuoli: Mies
  • f**ck the fuel economy
Vs: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #4 : 16.07.2019 - klo:07:07 »
 m/
F-Body:
Camaro -71 LS 6.0 Twin Turbo/ 4L80E /10bolt 3.73
1/4 mile 11.89@203.85 2020
Built not bought
Dailydriver:
Chevrolet Silverado LTZ 2500HD Duramax -08
Real trucks don`t have spark plugs. Loud pipes saves lives
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä polttaa bensaa ja kumia
Kaikki autot Detroitista itään on itäautoja
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 816
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #3 : 15.07.2019 - klo:22:27 »
Oli kyllä livenäkin aika miehekkään kokoiset jarrut, täytyy itsekkin päivittää joskus vastaavat. m/
-Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h
 
Käyttiksenä: BMW E61 535d lci 409hp/800nm

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 683
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: 4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #2 : 15.07.2019 - klo:21:10 »
Lisää...Prkle yksi mutteri puuttuu, mutta on se siellä?
« Viimeksi muokattu: 15.07.2019 - klo:21:12 kirjoittanut pasi jkl »
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 683
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
4 Gen. Etujarrujen päivitys Bremboihin
« Vastaus #1 : 15.07.2019 - klo:21:04 »
Laitoin 4-Gen Camaroon -94 mihin on vaihdettu 98-02 LS kynkät. Eteen Brembon Jarrusatulat 4-mäntäiset (Cadillac CTSV 2004-2007 5,7/6,0) ACDELCO 1722287 GM Original + ACDELCO 1722288 GM Original. Jarrulevyiksi Käy korkeutensa takia Camaron 2010-2015 SS V-8 Etu jarrulevyt 14"( 355mm), kun keskireiän sorvuuttaa 70,5mm (ks-koneistamo otti 50e)+ myös viistettä täytyy vähän sorvuuttaa.
Vanteiksi tarvitsee 18"offset+56mm. You tuben videolla neuvoivat vaihtamaan pidemmät pinnapultit napoihin sekä 5mm spacerit, mutta noilla minun vanteilla ei olisi tarvinnut kumpaakaan. Satulat + jarrupalat +tapit rock autosta 450e, ac delcon paketeissa GM-hologrammilla, siis UUDET. Jarrulevyt RAY580756 otin us partsilta 249e/2kpl -15% kerhoalennuksella, niin kuin Banjopultit satuloihin GDR992-03-31LV1(10x1x25 Pitkä)+ kupari tiivisteet 4kpl RAYG1247, jos tarttee pitkä pinna pultit niin Arp 100-7708 käy, ebay:stä otin Corveten keskittävät 5mm spacerit. Satulat KÄY SUORAAN noihin LS-kynkkiin. LS:n jarruletkut käy. Jos käyttää Corveten ZO6 levyä missä on keskireikä oikean kokoinen, joutuu laittamaan 4mm korotuksen kynkän ja satulan väliin mikä ei ole hyvä.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2019 - klo:21:08 kirjoittanut pasi jkl »
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 471hp/602nm
12,727s/190,53km/h, 400m.