Kirjoittaja Aihe: Feenix nostaa päätään...  (Luettu 663 kertaa)

Poissa smokeybandit

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 322
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Feenix nostaa päätään...
« Vastaus #7 : 10.09.2019 - klo:14:20 »
Täs kun on vähän puhetta ollu kitti vanteista, niin aattelin laittaa linkin tänne kun huomasin että blocket sivulla joku heppu myy kitti kojetaulua, jos täälä vaikka joku ois joka sellaista halajaa.

https://www.blocket.se/kalmar/Pontiac_firebird_Knight_rider_panel_87096914.htm?ca=11&w=3&last=1

Taitaa samalla immeisellä olla myös -91 formula ilman konetta myynnissä, kyselin siltä jos tuon kone pellin ois mulle siitä myyny, mutta ei tainnu tulla kauppaa kun hän ei viittis sitä osina myydä,
mutta jos täälä ois vaikka joku joka haluais koko auton, kun on halvan tuntuinen, niin laitan siitä linkin tähän.

https://www.blocket.se/kalmar/Pontiac_Firebird_Formula_87152301.htm?ca=11&w=3

Mainittakoon vähän off topikkina että mulle on yks kitti kone pelti parin viikon sisään tulossa, se on aika työtä vaativa, mutta katon jos siitä sais leivottua ehjän pellin,
siinä kone pellissä on kiinni sellainen solenoidilla vai millä lie, sellainen muovi boxi, eikös se alkujaan ollu sellainen että kun kaasun lyö pohjaan, niin se läppä siinä kyhmy konepellin sisäpuolella aukiaa,
ja sit kun kaasua hellittää, niin se läppä menee kiinni, niin sen systeemin mie siitä sitten myyn, kun ei itsellä ole sille boxille tarvetta kun ei mulla oo kaasari konetta autos, laitan siitä täs viikon parin sisään
myynti ilmotuksen sitten, ja vaikka kuvii, niin nähdään sitten minkälainen se on, en itsekkään oo sellaista nähny kun kuvissa, liekö tarpeellinen, kelpaava, mutta katsotaan sitten jos joku sen ostaisi.

Niin, ja jos joku ostaapi tuon formulan tuolta hepulta, niin jos siinä on hyvä kuntoinen harmaa kangas kuskin penkki, niin mulla ois sille tarvetta, kun nykyinen harmaa kangaspenkki on jo parista kohtaa niin kulunut että
ois aika se uusia. Voi kun löytyisi jostain kaksi harmaata GTA:n penkkiä, niin oispa jees. Ne kun on hienommat ja paremmat istua mitä normi firebird penkki, ainakin miun mielestä.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2019 - klo:14:43 kirjoittanut smokeybandit »

Poissa smokeybandit

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 322
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Feenix nostaa päätään...
« Vastaus #6 : 08.09.2019 - klo:12:50 »
Ootko pitkäänkin siellä, jos maksua vastaan keksii jotain=??


Oon mie ollu jo liiankin pitkään, ainakin joskus tuntuu siltä.  ;D
Juu, täälä mie oon ja rällään.

Poissa letkume

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2238
Vs: Feenix nostaa päätään...
« Vastaus #5 : 08.09.2019 - klo:12:19 »
Mie oon ruottin puolella..

Ootko pitkäänkin siellä, jos maksua vastaan keksii jotain=??
´94 Z28

Poissa smokeybandit

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 322
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Feenix nostaa päätään...
« Vastaus #4 : 07.09.2019 - klo:22:52 »
Nyt on alkanut taas mietityttää toi F-Bodyn hankkiminen. Vettä myllyyn on lisänny kun totesin että eiköhän tuo 4g Firebird vie bensaa about saman verran kun toi mun nykyinen kutonenkin. 11-12 litraa sillä satasella pääsääntösesti menee.

Aikoinaan myin 3g Trans Amin pois kun perheeseen tuli kolmas auto. Joten tarvitsisin sen ympärivuotiseen käyttöön, ei enää kesä-talviauto -kikkailua. Onkos kellään muuten V6 nelosgenneriä käyttöautona?

Ehkä enemmän silmää kuitenkin miellyttäisi se 98+ korimalli, ja 3.8 koneinen (paljonkohan tossa on muuten vuotuiset verot? Mulla on  2.7 ja siinä verot on 418 €/v, hullua...)
Semmosia ei ole paljoa Nettiautossa näkyny joten varmaan pitäis tuolta Amerikanmaalta sellainen kattoa. Mistä niitä kannattaa katella, linkkejä?

Ja, tuli mieleen että onko 4-gennerissä sama  pulttijako kun 3-gennerissä? Mulle meinaan jäi jäljelle 15" Turbocast -vanteet Trans Amista niin jos noi menis 4-genneriin ni siihen enää hubcapi päälle ni tulis kiva annos Ritariässä-nostalgiaa !


Mie oon ruottin puolella, ookko meinannu ruotsista hakee nelos koppasta ponua? oon joka päivä katellu autoja blocket.se sivulta, on sielä kuutos koneisia montakin, jos kiinnostaa.

Meikää kiinnostas sun kitt vanteet, ookko meinannu niitä myydä kenties? kun mulla on kitti pölykapselit mutta niitä vanteita on hankala löytää. Jos ei myynti kiinnosta niin jos ehkä vaihto, mull ois -87 GTA vanteet, uuden veroiset, ne jos laitat sun tulevaan nelos koppaseen ponuun niin varmasti yhtä hieno on mitä kitt vanteilla.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2019 - klo:23:40 kirjoittanut smokeybandit »

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 794
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Feenix nostaa päätään...
« Vastaus #3 : 14.08.2019 - klo:09:54 »
Suoraan vaan V8 sia alle tai jos ihan pakko niin tosiaan se 3.8 kutonen sit, toisaalta LS1 koneinen ei varmaan oikeastikkaan vie hirveästi enempää soppaa ja lisänä voimaa ihan erilailla ja muita kivoja lisiä mitä ei kaikissa V6 koneisissa ole vakiona mm lukkoperä. Tuo 3.8 taas on V6 koneisista huomattavasti pirteämpi jos vertaa vanhempaan 3.4 litraiseen.

Oletko koittanut Euroopasta katsella? Mm mobile.de , autoscout24.de , auto24.ee noistakin kannattaa valikoima katsoa , ainakin olisi hieman helpompi hakea/tuottaa auto Suomeen.

+98 koriseen 4 genneriin ei 15 tuumainen vanne taida eteen ainakaan mennä kun V6 koneisissakin on isommat ns ”Ls1” jarrut , ja ”16 vakio koko.

Onnea etsintään. m/
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa letkume

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2238
Vs: Feenix nostaa päätään...
« Vastaus #2 : 14.08.2019 - klo:09:46 »
Pulttijako on sama, mutta ofsetti ei oikein sovi. Renkaat tulee korista ulos jonkun verran.

4gen 6-koneiset niin halpoja, ettei rahallisesti ainakaan kannata tuottaa jenkeistä.
´94 Z28

Poissa Shadowcast

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1799
  • Sukupuoli: Mies
Feenix nostaa päätään...
« Vastaus #1 : 14.08.2019 - klo:09:13 »
Nyt on alkanut taas mietityttää toi F-Bodyn hankkiminen. Vettä myllyyn on lisänny kun totesin että eiköhän tuo 4g Firebird vie bensaa about saman verran kun toi mun nykyinen kutonenkin. 11-12 litraa sillä satasella pääsääntösesti menee.

Aikoinaan myin 3g Trans Amin pois kun perheeseen tuli kolmas auto. Joten tarvitsisin sen ympärivuotiseen käyttöön, ei enää kesä-talviauto -kikkailua. Onkos kellään muuten V6 nelosgenneriä käyttöautona?

Ehkä enemmän silmää kuitenkin miellyttäisi se 98+ korimalli, ja 3.8 koneinen (paljonkohan tossa on muuten vuotuiset verot? Mulla on  2.7 ja siinä verot on 418 €/v, hullua...)
Semmosia ei ole paljoa Nettiautossa näkyny joten varmaan pitäis tuolta Amerikanmaalta sellainen kattoa. Mistä niitä kannattaa katella, linkkejä?

Ja, tuli mieleen että onko 4-gennerissä sama  pulttijako kun 3-gennerissä? Mulle meinaan jäi jäljelle 15" Turbocast -vanteet Trans Amista niin jos noi menis 4-genneriin ni siihen enää hubcapi päälle ni tulis kiva annos Ritariässä-nostalgiaa !
1989 Pontiac Firebird Trans Am GTA Targa  Coupe, 350 TPI
2004 Mazda 3

A shadowy flight into my not so dangerous world