Kävin lisäämässä yhden sanan mikä jäi puuttumaan, niin ei jää itsestäänselvyys huomaamatta. 
Eli sun ranking menee kutakuinkin näin:
1. LS
2. Iron Duke
3. TPI (olis muuten nr. 1, mutta tulee liikaa vääntöä, ei edes BFG:t saa pitoja ku vasta 4.vaihteella)
4. Pontiacin 400, ns. ”Lasilohko”
5. Moparin monimonikymppi ”paljon melua tyhjästä”

Sori olin nukkumassa niin en ehtinyt mukaan.
Tässä sitten performance osat lista
1. kaasari, mieluiten ihan itse säädetty korvakuulolta koska lamdan käyttö on ihan turhaa
2. Matalapuristeinen möhkömäntä moottori, mahdollisimman isot männät että saadaan pyörivät massat maksimoitua
3. kannet, palotilan koko on tärkein ei se miten ne virtaa
4. virinokka, mahdollisimman suuri overläppi joka tunnetusti toimiii erittäin hyvin matalapuristeisen moottorin kanssa
5. pakoputkisto, ihan sama mitä siellä alla on mieluiten hiukan ahdas niin saada upeet räkäiset äänet
6. vaihteisto, kolme vaihdetta max ilman lukittuvaa turbiinia, tunnetusti säästää bensaa tämä kombo
7. harvaperävälitys ja matala stalli turbiinissa, kyllä irtoo viivalta
8. renkaat, hollywuudin suosittelemat BF.t mieluiten vielä 14 tuumaiset 75 sarjaa joilla on mukava kantata mutkaan
9. jousitus, punainen olis kiva
10. rumpujarrut ehdottomasti, ihan samallalailla pysähtyy kuin levyjarroilla ainakin kerran
tarttee lähtee tallille taas ropaa
