Kirjoittaja Aihe: BF Goodrichin renkaiden hintataso nyt halvempi kuin aikoihin  (Luettu 3419 kertaa)

Poissa z 28 jari

• Jäsen
  • Käyttäjä
Vs: BF Goodrichin renkaiden hintataso nyt halvempi kuin aikoihin
« Vastaus #41 : 14.09.2019 - klo:15:00 »
Aikanaan kun komerossa oli 15" pyörät ja BF:n comp T/A 235 leveenä,niin olin tyytyväinen niihin,radial T/A oli sitten ihan eri juttu...
There is no easy answer, just easy questions...

Poissa markoyt

• Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #40 : 14.09.2019 - klo:14:46 »
Sen verran on PAKKO kommentoida että mitään muita en 2 geniin  laita kuin BFG:t ....Cooperit on siinä rajoilla
Trans Am -79 Solar gold.6.6 litre,t-top,ws6 special performance package,4-wheel disc.
Trans Am-79  Starlight Black 6.6 T/A

Poissa Fenix

• Jäsen
  • Käyttäjä
« Vastaus #39 : 14.09.2019 - klo:14:25 »
Jos valkoinen teksti on oltava ja sitä ei halua itse askarrella, niin mahtaakohan nämä olla mistään kotoisin?
EU merkintä  viittaisi että, vierintävastusta (kitkaa/kuivapitoa) riittäisi ja vesikeliominaisuudet B.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/vitour-galaxy-r1-radial-g-t-white-letters-255-60-15-kesarengas

https://www.1001renkaat.com/renkaat-auto/vitour/galaxy-r1-g-t/255-60-15-102v-976090

Poissa BlackZ

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
« Vastaus #38 : 14.09.2019 - klo:13:55 »
;D Tähän aiheeseen ei uskalla ottaa olenkaan kantaa...

Se on nykypäivänä jos ei kysymykset/aiheet koske vähintään 18-20" vanteita tai 2000-luvun tekniikkaa niin kyllä hieman kyseenalaista kannattasko pittää vaan turpansa kiinni  ;D
Dodge Charger R/T 440cid 1969
AMC Pacer 258cid 1976
Pontiac Trans Am Bandit T-Top 400cid 1978
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa markoyt

• Käyttäjä
« Vastaus #37 : 14.09.2019 - klo:12:35 »
 ;D Tähän aiheeseen ei uskalla ottaa olenkaan kantaa...
Trans Am -79 Solar gold.6.6 litre,t-top,ws6 special performance package,4-wheel disc.
Trans Am-79  Starlight Black 6.6 T/A

Poissa BlackZ

• Jäsen
  • Käyttäjä
« Vastaus #36 : 14.09.2019 - klo:11:19 »
Onko 16" ja 245- leveenä?

Nyt kun saatu taas tärkeimmät hieman asiaa sivunneet jutut käsiteltyä (  ;D ), niin tsekkasin ja näyttäs että BFG ei enää valmista Radial T/A:ta mitään kokoja yli 15", tuossa BFG kokojen listaus: https://www.bfgoodrichtires.com/upload/bfgoodrich/specifications/specs-radial-t-a.pdf
AMC Pacer 258cid 1976

Poissa JP

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #35 : 14.09.2019 - klo:11:06 »
Nyt tulee hyvää textiä. ;D
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"/sway bars

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Poissa avogta-89

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Turku
« Vastaus #34 : 14.09.2019 - klo:09:41 »
Sori olin nukkumassa niin en ehtinyt mukaan.
Tässä sitten performance osat lista
1. kaasari, mieluiten ihan itse säädetty korvakuulolta koska lamdan käyttö on ihan turhaa
2. Matalapuristeinen möhkömäntä moottori, mahdollisimman isot männät että saadaan pyörivät massat maksimoitua
3. kannet, palotilan koko on tärkein ei se miten ne virtaa
4. virinokka, mahdollisimman suuri overläppi joka tunnetusti toimiii erittäin hyvin matalapuristeisen moottorin kanssa
5. pakoputkisto, ihan sama mitä siellä alla on mieluiten hiukan ahdas niin saada upeet räkäiset äänet
6. vaihteisto, kolme vaihdetta max ilman lukittuvaa turbiinia, tunnetusti säästää bensaa tämä kombo
7. harvaperävälitys ja matala stalli turbiinissa, kyllä irtoo viivalta
8. renkaat, hollywuudin suosittelemat BF.t mieluiten vielä 14 tuumaiset 75 sarjaa joilla on mukava kantata mutkaan
9. jousitus, punainen olis kiva
10. rumpujarrut ehdottomasti, ihan samallalailla pysähtyy kuin levyjarroilla ainakin kerran

tarttee lähtee tallille taas ropaa ;D

m/ m/ m/
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs 5,7 LT1  T-top -89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Cadillac escalade 6,2 ESV -08
- Cadillac SRX 3,6 -07
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB G 300d -90
- RR Silver spur taxfree-85
- RR Silver spur taxfree-86

Poissa avogta-89

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Turku
« Vastaus #33 : 14.09.2019 - klo:09:38 »
Olen uhrannut monta yötä miettiessäni mikä julma ja kieroutunut sairaus saa päällisin puolin lähes normaalin miehen, rakastumaan 70-lukuun vaikka lähtökohta oli lähes täydellinen ja siitä olisi ollut lyhyt matka valoon ja 2000-luvulle. Disco musiikki ja kehnosti valetut V8 -moottorit olisivat vaihtuneet rouheeseen rokkiin sekä suorasytykseen.
Järkyttyneenä olen tätä miettinyt enkä toivo BlackZetan kohtaloa edes pahimmille vihamiehilleni. Uskon, että yksi syy hänen julmaan kohtaloon on luonnollisen valon puute. Täällä etelässä meille on itsestään selvyys että auringon valo tuulettaa pääkopasta vanhentuneet käsitykset ja luulot pois, ja raikas tuulahdus tuo uusia, parempia ideoita maailmalta. BlackZeta kun joutuu elämään synkkää elämäänsä tuolla ikuisen pimeyden ja kylmyyden leveyspiireillä, niin kyllähän se väkisinkin tainnuttaa ajatukset takaisin synkälle 70-luvulle, missä kaikki oli suoraan sanottuna aivan perseestä. Haluan olla ehdottomasti auttamassa miestä eteenpäin, tämän hetken tilanne on kyllä vähintäänkin kriittinen mutta onneksi suunta on tuosta enää ylöspäin. Pohja on nyt varmasti saavutettu.  ;D
Meidän pitäisi varmasti ajaa yhdessä cruising lenkki auringonlaskuun, ja ilman t-toppeja, jotta saadaan maksimoitua kaikki happi ja auringon valo miehen päänuppiin. Lupaan asentaa kierrosrajoittimen 3000rpm kohdalle, jotta en vahingossakaan jätä sinua jokaisissa liikennevaloissa mihin pysähdymme. Ja sehän on itsestäänselvyys, että minä ajan sinne Ouluun. Jos joutuisit lähtemään Pontiacilla etelään, niin melko suurella todennäköisyydellä kampiakseli katkeaisi tai vähintään yksi mäntä tulisi lohkon kyljestä läpi ja päästäisi tuon piinatun moottorin vihdoinkin haudan lepoon. Dodgella matka loppuisi lähes yhtä varmasti ja yhtä nopeasti, Suomessa ei bensanjakeluverkosto ole riittävän tiheä, jotta Dodgella pystyisi ajamaan niinkin kauas etelään. Mutta ei huolta, tämän takia ystävät on olemassa, auttamassa ja neuvomassa kohti parempaa, valoisampaa tulevaisuutta, missä ei Holleyn kaasarit tulvi, ikinä...  :-*

Joo onneks elämää, eikä varsinkaan näitä rotteloita kannata ottaa liian vakavasti.  ;D

\m/ \m/ \m/ ;D ;D ;D
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs 5,7 LT1  T-top -89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Cadillac escalade 6,2 ESV -08
- Cadillac SRX 3,6 -07
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB G 300d -90
- RR Silver spur taxfree-85
- RR Silver spur taxfree-86

Paikalla Chevy

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Hki
« Vastaus #32 : 14.09.2019 - klo:07:33 »
Cooper

mennääs taas asiaan...
Sportsidessa ja Firebirdissä ollut nuo,hirvein rengas urissa,kulutuskestävyys plussaa

Poissa GTATL

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #31 : 14.09.2019 - klo:06:07 »
Kävin lisäämässä yhden sanan mikä jäi puuttumaan, niin ei jää itsestäänselvyys huomaamatta.  ;D
Eli sun ranking menee kutakuinkin näin:
1. LS
2. Iron Duke
3. TPI (olis muuten nr. 1, mutta tulee liikaa vääntöä, ei edes BFG:t saa pitoja ku vasta 4.vaihteella)
4. Pontiacin 400, ns. ”Lasilohko”
5. Moparin monimonikymppi ”paljon melua tyhjästä”

;D
Sori olin nukkumassa niin en ehtinyt mukaan.
Tässä sitten performance osat lista
1. kaasari, mieluiten ihan itse säädetty korvakuulolta koska lamdan käyttö on ihan turhaa
2. Matalapuristeinen möhkömäntä moottori, mahdollisimman isot männät että saadaan pyörivät massat maksimoitua
3. kannet, palotilan koko on tärkein ei se miten ne virtaa
4. virinokka, mahdollisimman suuri overläppi joka tunnetusti toimiii erittäin hyvin matalapuristeisen moottorin kanssa
5. pakoputkisto, ihan sama mitä siellä alla on mieluiten hiukan ahdas niin saada upeet räkäiset äänet
6. vaihteisto, kolme vaihdetta max ilman lukittuvaa turbiinia, tunnetusti säästää bensaa tämä kombo
7. harvaperävälitys ja matala stalli turbiinissa, kyllä irtoo viivalta
8. renkaat, hollywuudin suosittelemat BF.t mieluiten vielä 14 tuumaiset 75 sarjaa joilla on mukava kantata mutkaan
9. jousitus, punainen olis kiva
10. rumpujarrut ehdottomasti, ihan samallalailla pysähtyy kuin levyjarroilla ainakin kerran

tarttee lähtee tallille taas ropaa ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TexFinn

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Don't mess with Texas!
« Vastaus #30 : 14.09.2019 - klo:05:50 »
No nythan tasta tuli mielenkiintoist! :o ;D
GMT900 x2
E90
R1100RT

Paikalla Chevy

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • Hki
« Vastaus #29 : 14.09.2019 - klo:00:26 »
 ;D

Poissa BlackZ

• Jäsen
  • Käyttäjä
« Vastaus #28 : 13.09.2019 - klo:23:12 »
Olen uhrannut monta yötä miettiessäni mikä julma ja kieroutunut sairaus saa päällisin puolin lähes normaalin miehen, rakastumaan 70-lukuun vaikka lähtökohta oli lähes täydellinen ja siitä olisi ollut lyhyt matka valoon ja 2000-luvulle. Disco musiikki ja kehnosti valetut V8 -moottorit olisivat vaihtuneet rouheeseen rokkiin sekä suorasytykseen.
Järkyttyneenä olen tätä miettinyt enkä toivo BlackZetan kohtaloa edes pahimmille vihamiehilleni. Uskon, että yksi syy hänen julmaan kohtaloon on luonnollisen valon puute. Täällä etelässä meille on itsestään selvyys että auringon valo tuulettaa pääkopasta vanhentuneet käsitykset ja luulot pois, ja raikas tuulahdus tuo uusia, parempia ideoita maailmalta. BlackZeta kun joutuu elämään synkkää elämäänsä tuolla ikuisen pimeyden ja kylmyyden leveyspiireillä, niin kyllähän se väkisinkin tainnuttaa ajatukset takaisin synkälle 70-luvulle, missä kaikki oli suoraan sanottuna aivan perseestä. Haluan olla ehdottomasti auttamassa miestä eteenpäin, tämän hetken tilanne on kyllä vähintäänkin kriittinen mutta onneksi suunta on tuosta enää ylöspäin. Pohja on nyt varmasti saavutettu.  ;D
Meidän pitäisi varmasti ajaa yhdessä cruising lenkki auringonlaskuun, ja ilman t-toppeja, jotta saadaan maksimoitua kaikki happi ja auringon valo miehen päänuppiin. Lupaan asentaa kierrosrajoittimen 3000rpm kohdalle, jotta en vahingossakaan jätä sinua jokaisissa liikennevaloissa mihin pysähdymme. Ja sehän on itsestäänselvyys, että minä ajan sinne Ouluun. Jos joutuisit lähtemään Pontiacilla etelään, niin melko suurella todennäköisyydellä kampiakseli katkeaisi tai vähintään yksi mäntä tulisi lohkon kyljestä läpi ja päästäisi tuon piinatun moottorin vihdoinkin haudan lepoon. Dodgella matka loppuisi lähes yhtä varmasti ja yhtä nopeasti, Suomessa ei bensanjakeluverkosto ole riittävän tiheä, jotta Dodgella pystyisi ajamaan niinkin kauas etelään. Mutta ei huolta, tämän takia ystävät on olemassa, auttamassa ja neuvomassa kohti parempaa, valoisampaa tulevaisuutta, missä ei Holleyn kaasarit tulvi, ikinä...  :-*

Joo onneks elämää, eikä varsinkaan näitä rotteloita kannata ottaa liian vakavasti.  ;D

;D ;D ;D ;D ;D

Kuten totesin, meillä tullee vielä olemaan kivinen ja vaikea tie edessä ennenku valo koittaa, saa nyt sitte nähä kummalla ne valot syttyy  ;D ;D

PS. Ainakin nyt yksi räikeä virhe on tuossa sun jutussa, nimittäin minun Pontiacin moottorihan on vahvaa 998 valua eikä lasimoottorina tunnettua 557 valua  ;D ;D ;D
AMC Pacer 258cid 1976

Poissa Z-mo

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • When comfort is out, performance is in.
« Vastaus #27 : 13.09.2019 - klo:22:45 »
Voi että, mää oon potenu huonoa omatuntoa jo vuodesta 2010 asti ku myin aikanaan mun IrocZetan Chargerin vuoksi. Samalla mää hylkäsin sut olemaan ihan yksin synkkine ajatuksinesi. Hylkäsin veljen, jonka kanssa ennen "mustikalla" ja "puolukalla" ajeltiin TPi voimin auringonlaskuun. Itse siirryin nauttimaan Moparin isolohkon tehoista ja äänistä, ja sinä henkisesti heikompi rakas veli yksin synkässä metsässä vaeltaessasi hait jotakin mistä saisit rakkautta ja lohtua. Ja kuten heikoille käy, myit sielusi sitten muovisen moottorin edessä. Olen tosi pahoillani etten ollut silloin sinun tukenasi kun olisit eniten minua tarvinut, olisin auttanut pysymään sinua oikealla polulla ja sortumatta vääryyteen, tekemään oikeita valintoja  :'(  Että se missä jamassa sinä olet nyt, niin älä syytä itseäsi, myös minä olen yhtä syyllinen tähä tragediaan ja tähän sinun henkiseen pahoinvointiisi. Mutta syvällä sisimmässäni minä tiedän, että vielä tulee se päivä, kun yhdessä taas ajamme kuuskytäluvun isolohkoilla auringonlaskuun  8) Mutta sitä ennen meillä on selvästikin vielä paljon vaikeita hetkiä edessä, mutta kyllä me kun olemme taas toisemme löytäneet niin yhdessä selviämme tästä  ;D Askel kerrallaan kohti valoa my brother  ;D

No ei varmaan oo ainakkaa mun tai Z-mo ihon alle nää menny, elekää olko huolissanne  ;D

'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro
'06 STS