Kirjoittaja Aihe: 67 birdi  (Luettu 6898 kertaa)

Poissa ikiliikkuja

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 31
Vs: 67 birdi
« Vastaus #7 : 26.06.2020 - klo:18:02 »
Casteria nyt sen verran kun kohtuullisilla camber arvoilla saa. Haritukselta siirrytty auraukselle m/. Nyt palauttaakin ihan ok, tais paikat vetristyä kun saanut maileja taas alle. Ainut ihmetys on että keskialueella pitää kääntää rattia paljon tuntuisesti kun tulee mutkaan. Sitten taipuu kyllä lisää kohtuullisella ratin käännöllä. Tässä ratti kääntyy vain reilun pari kierrosta tapista tappiin eli ei kuitenkaan mikään hidas simpukka. Tehostettu on. Edessä ohkainen vakaaja (korin puslan reiät vähän löysät). Nyt jo ihan mukava cruisailupeli. Jouset enemmän mukavuusviritteiset ja iskarit samoin. Aika korkeallakin tuo kulkee.. Ehkä tulee tehtyä jossain vaiheessa pientä alustajumppaa?

Poissa 406cid

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 301
Vs: 67 birdi
« Vastaus #6 : 28.05.2020 - klo:12:58 »
Itsellä -67 Camarossa nämä etupään säädöt :
CAMBER : NEG 0.5 deg
CASTER : POS 3.5 (voisi olla enemmänkin)
AURAUS : 0.15deg / rengas

Onko Birdissä etuvakaajaa? Jos ei, hommaa.
Orkkispuslat etupäässä vai uretaanit?
Tehostettu simpukka vai manuaali?

Jos nahkea ohjaus renkaat ilmassa, nivelien lisäksi voi olla vaikka nämä :
- Simpukan säätöruuvi säädetty perseelleen
- Rattiakselin laakerointi paskana, lähinnä konehuoneen puoleinen

Poissa ikiliikkuja

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 31
Vs: 67 birdi
« Vastaus #5 : 27.05.2020 - klo:18:30 »
Sama yksilö.

Pyöränkulmiin eteen lisättiin pystykallistusta ja ohjaustuntuma parani selkeästi. Pitää vielä tutkia onko joku nivel kuiva kun renkaat ilmassakin vähän nahkea käännellä

Poissa JHa

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: 67 birdi
« Vastaus #4 : 27.05.2020 - klo:12:17 »
Hieno! Onko tämä Tammisaaressa liikkeessä myynnissä ollut yksilö?

Poissa JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1454
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 67 birdi
« Vastaus #3 : 24.05.2020 - klo:19:18 »
 m/
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Ported heads/CC 268XFI/52mm tb,NPS ported im,Crane 1.6 rr/PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,SLP Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4099
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: 67 birdi
« Vastaus #2 : 24.05.2020 - klo:19:17 »
Camaro vaihtoi alkuvuodesta kotia ja kun tallissa oli vapaa tila niin pitihän se täyttää. 2006 Suomeen rekisteröity yksilö. Tekniikka v 75 400 mylly ja Th 400 laatikko. Aikanaan melko perusteellisesti läpikäyty yksilö ja säilytetty hyvin eli kunto varmaan lähellä kunnostushetkeä. Ruuvattavaa toki riittää. Ajolleen aika epämääräinen mutta josko pyöränkulmilla saisi jonkinlaista parannusta kun alusta osat näyttävät uusituilta... Perä ulisee todella häiritsevästi joten vaatii perehtymistä. Ja putkisto liian hiljainen??
Itsellä tehtiin viime vuonna 69 birdiin nelipyöräsuuntaus ja ajo muuttui huomattavasti parempaan  m/
CHEVROLET SS CAMARO2012. FIREBIRD 69 CAB.

Poissa ikiliikkuja

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 31
67 birdi
« Vastaus #1 : 24.05.2020 - klo:18:41 »
Camaro vaihtoi alkuvuodesta kotia ja kun tallissa oli vapaa tila niin pitihän se täyttää. 2006 Suomeen rekisteröity yksilö. Tekniikka v 75 400 mylly ja Th 400 laatikko. Aikanaan melko perusteellisesti läpikäyty yksilö ja säilytetty hyvin eli kunto varmaan lähellä kunnostushetkeä. Ruuvattavaa toki riittää. Ajolleen aika epämääräinen mutta josko pyöränkulmilla saisi jonkinlaista parannusta kun alusta osat näyttävät uusituilta... Perä ulisee todella häiritsevästi joten vaatii perehtymistä. Ja putkisto liian hiljainen??
« Viimeksi muokattu: 24.05.2020 - klo:18:48 kirjoittanut ikiliikkuja »