Kirjoittaja Aihe: B&M Tork Master 2400rpm Turbiini TH700  (Luettu 313 kertaa)

Poissa F-Jape

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 255
  • Sukupuoli: Mies
  • J.J.
    • Kuljetus J.J. Oksanen Oy
Vs: B&M Tork Master 2400rpm Turbiini TH700
« Vastaus #3 : 18.09.2020 - klo:20:27 »
Mainostettu stalli otsikon mukaisesti 2400.

Aika katu ystävällinen verrattuna tähän nykyiseen 3000 stalliseen.
En nyt ihan tarkkaan muista, mutta 2-3 semmonen muistikuva että reilu 5000 vaihto niin tiputti n. 3500
En ota koskaan kuin yhden paukun. Sen jälkeen olen kuin toinen mies ja sen toisen miehen on pakko ottaa

IROC-Z 305 TPI Targa -89

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5440
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: B&M Tork Master 2400rpm Turbiini TH700
« Vastaus #2 : 18.09.2020 - klo:12:54 »
Paljonko sulla oli tässä käytännössä stalli? Esim 1-2 tai 2-3 vaihdossa, mihin kiekat tippui?
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa F-Jape

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 255
  • Sukupuoli: Mies
  • J.J.
    • Kuljetus J.J. Oksanen Oy
B&M Tork Master 2400rpm Turbiini TH700
« Vastaus #1 : 17.09.2020 - klo:06:20 »
Myydään käytetty B&M:n turbiini TH700:seen. Jäi ylimääräiseksi laatikon päivityksen ja FTI:n Turbiinin myötä.

Asennettu 2019 Kesäkuussa ja irroitettu 2020 Elokuussa, kilometrejä kertyi noin 7tkm.

Brand: B&M
Manufacturer's Part Number: 70418

Input Spline Quantity: 30
Anti-Ballooning Plate: No
Lockup Compatible: Yes
Crank Pilot Diameter: 1.703 in.
Furnace-Brazed: No
Balanced: Yes

Notes:1984-97 30-Spline and 1997-2005 C5 Corvette applications (298mm applications). Will not fit 1998-02 F-body.

HP. 200€
040 720 7105
-Jarno
En ota koskaan kuin yhden paukun. Sen jälkeen olen kuin toinen mies ja sen toisen miehen on pakko ottaa

IROC-Z 305 TPI Targa -89