Kirjoittaja Aihe: 4 gen laturi 140 amp  (Luettu 4089 kertaa)

Poissa Senior

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4400
  • Sukupuoli: Mies
  • Transu
Vs: 4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #9 : 07.06.2009 - klo:20:21 »
Itse taisin hommata RP:stä...
Trans Am ´95 LT4 T-top     

Poissa set28

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1459
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #8 : 07.06.2009 - klo:18:01 »
Mistäs noita 4gen LT1 latureiden korjaussarjoja, diodeja ym. säädinhärpäkkeitä olette hommanneet?
Partsista hain ainakin viimeeks ton jännitteensäätimen 27,60€ alennusten kanssa
Camaro Z-28 1972  BBC/th 400                           1994 Trans-am LT1
http://s228.photobucket.com/albums/ee5/set28/
vartilla 11,995
Pakila,Helsinki

Poissa -vellu

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4463
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #7 : 07.06.2009 - klo:13:09 »
Mistäs noita 4gen LT1 latureiden korjaussarjoja, diodeja ym. säädinhärpäkkeitä olette hommanneet?
Ex: Camaro 1969 Copo clone

911
GLC350E
R1200C

Poissa Z-28

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 190
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Re:4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #6 : 21.03.2006 - klo:15:51 »
Mikä on 4 gen laturin virallinen tyyppi koodi?

Tuo 4 gen on melko huono yleistys. LS1:ssä on eri laturi kuin LT1:ssä

LS1:ssä ei ole ainakaan 140 amp laturi vaan 104 Amp.
MYYTY: 1998 Camaro Z28 5.7 LS1 M6 T-Tops, 360HP, Auto Lappeenrannassa
Mods:
LS6 intake, MSD spark plug cables, NGK Iridium plugs, Granatelli MAF, G2 air lid, K&N filter, "CAI box", power steering oil cooler, Hurst shifter, B&B TriFlo catback, McCord e-cutout, UMI LCA & Panhard bar, BMR LCA relocation brackets, BMR adj. TQ arm, "SLP" subframe connectors, Brembo brake rotors w/Hawk brake pads.
Waiting for installation: PaceSetter LT headers, TSP catted Y-pipe, SLP line lock, Koni SA shocks.

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6802
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Re:4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #5 : 05.03.2006 - klo:13:16 »
Hiilet varmaan vaan menny. Niitä saa esim. PC:stä.
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 71, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa Nova

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2532
  • Sukupuoli: Mies
Re:4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #4 : 05.03.2006 - klo:11:05 »
No nyt se sitten hajosi....

1968 Chevrolet Nova

Juoko50

  • Vieras
Re:4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #3 : 04.03.2006 - klo:12:31 »
Tuolla linkissä on simppeli diodintestauskonsti

http://www.fluke.com/application_notes/automotive/ac-leakage.asp?

Poissa Senior

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4400
  • Sukupuoli: Mies
  • Transu
Re:4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #2 : 04.03.2006 - klo:12:17 »
Hommasin aikoinaan parikin laturia Tikkurilan Autotarvike ja Varaosa (TAV)- nimisestä myymälästä. Sijaitsee nimensä mukaisesti Tikkurilassa, Kuriiritiellä. Jos ei ole hyllyssä, hommaavat nopeasti - yleensä 1-2 päivän toimitusajalla. Muutakin jenkkiosaa on kaupan.
Trans Am ´95 LT4 T-top     

Poissa Nova

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2532
  • Sukupuoli: Mies
4 gen laturi 140 amp
« Vastaus #1 : 04.03.2006 - klo:12:00 »
Mistäs olette hommanneet latureita yleensä tai niihin osia? Tarvisis jotain tehdä kun ei lataa kuin 13.4 V eli taitaa olla diodi pimeenä. Lisäksi tyhjäkäynnillä tippuu jännite vielä lisää.
Mikä olisi mahdollisesti vialla?  :-[

Saako noihin varaosia vai kannattaako ostaa uusi? Onkos 3 gen autossa erilainen laturi?

Mikä on 4 gen laturin virallinen tyyppi koodi?
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 - klo:12:01 kirjoittanut Nova350cid »
1968 Chevrolet Nova