Kirjoittaja Aihe: maken firebirdi "classic car restoration"  (Luettu 59575 kertaa)

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration" MYYDÄÄN!
« Vastaus #557 : 04.05.2010 - klo:09:43 »
tämä joutas myyrä pois poikkein :W.kahella autolla tartte itestään ajella.laitetaan matala 6000e pyynti m/.katsastettu maaliskuun lopussa ilman moitteita ja hyvin pelittää,eilen viimeks ajettu.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2010 - klo:09:47 kirjoittanut maka »
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5427
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #556 : 15.04.2010 - klo:19:38 »
seissy bensa aiheutti pientä ontumista alkuun omas autos.
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007
13,709@148,99 Motopark 19.9.2020

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5537
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #555 : 15.04.2010 - klo:09:57 »
jaahas.kylmiltään ei tahdo kaikki sylinterit olla mukana :-\.sellasen puolisen minuuttia hytkyy varmaan kuudella pytyllä käydä ja sit tasaantuu :W.virranjakaja revittävä auki tänään.talvella jo hytkys miten sattuu kun tallissa laitoin käyntiin liekö kannessa huonoa kontaktia.
tulpat vaihtoon.
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #554 : 15.04.2010 - klo:09:34 »
jaahas.kylmiltään ei tahdo kaikki sylinterit olla mukana :-\.sellasen puolisen minuuttia hytkyy varmaan kuudella pytyllä käydä ja sit tasaantuu :W.virranjakaja revittävä auki tänään.talvella jo hytkys miten sattuu kun tallissa laitoin käyntiin liekö kannessa huonoa kontaktia.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4137
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #553 : 01.04.2010 - klo:00:01 »
 8)
CHEVROLET SS CAMARO2012. FIREBIRD 69 CAB.

Poissa Jii

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 507
  • Sukupuoli: Mies
  • Epä"asiantuntemusta" vuodesta toiseen
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #552 : 31.03.2010 - klo:18:25 »
 \m/
Camaro -91 305 TBI
Chevy Van -85 350 TBI -> ?, mitähän tästäkin tulee muuta kun sanomista..
Valmet 361D -63, apuna kaikessa ("soitto: Tuutko käväseen valmetin kans, toi volvo ei nouse tuolt jontkasta maasturilla..)

Poissa Mika

  • Huoltaja
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 5718
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #551 : 31.03.2010 - klo:18:07 »

 m/ *clap*
2006 Citroën C4 2,0i 16V VTR Berline
1981 Chevy Corvette C3

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #550 : 31.03.2010 - klo:13:25 »
tänään katsastettu moitteetta m/.taas mennään täysiään.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebird "classic car restoration"
« Vastaus #549 : 01.06.2009 - klo:19:04 »
mahotonta rojektia,mittariston kehys vaihdettu aamu tuimaan m/.kiitoksia markolle myös chiltonin kirjasta vilkastu on :)
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #548 : 11.05.2009 - klo:16:31 »
eilen pesty ja vahattu m/.tänään löysin taas jonkun sähkö virityksiä koelaudan alta,jollakin on ollu kauhea into viritellä valoja ja katkasimia joka paikkaan.revitty irti taas metri johtoa ja joku pieni piirilevy missä oli punanen ja vihreä ledi valo,mikä lie viritys m-.maadotus johto oli kiinni toinen johto irti.sit meni kolmatta tuntia että sain mankan koelaudan tasalle,piti sieltä kotelosta sahata muovia puis että mankka meni kunnolla pohjaan.tuli pikkasen siistimpi kun ei mankka törötä viittä senttiä ulkona.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #547 : 05.05.2009 - klo:16:08 »
tänne ei ole vuoteen kirjoteltu mitään :-\.no nyt on ruostereikä paikattu m/.leimakin tuli m/.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 - klo:16:20 kirjoittanut maka »
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #546 : 31.05.2008 - klo:10:51 »
Toki enempi kehittää yleensä tehoa ku nostaa tuota perusennakkoa tuosta vakiosta 6 asteesta. Mulla sillon vaparina oli 12 astetta perusennakko, sillä tuli heposia eniten dynon mukaan eikä nakuttanu  ::) Toki kone oli pikkusen piristetty 350 cid TPi.
katsellaan ensi viikolla en raaskinu ostaa ajotuslamppua eivätkä kerenneet pajalle katsomaan sytytystä.poltti putkessa kun kaasuttelin,saattaa olla pikkasen myöhäsellään.liekö ikinä katsottu koko sytkiä.arvelen että tämän takia on myös huono lähtemään kylmänä käyntiin.sytkä osat melko uudet.ryyppy pelittää.lämpösenä pörähtää heti.oisko mahdollista sit että kaasari vuotaa jotenkin tyhjäksi,mitään näistä tiedä :D.pensa pumppu on tuore tapaus.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa BlackZ

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6538
  • Sukupuoli: Mies
  • "There is no substitute for raw cubic inches!!!"
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #545 : 31.05.2008 - klo:09:05 »
Tyhjäkäynnillä perusennakko 6 astetta.

Toki enempi kehittää yleensä tehoa ku nostaa tuota perusennakkoa tuosta vakiosta 6 asteesta. Mulla sillon vaparina oli 12 astetta perusennakko, sillä tuli heposia eniten dynon mukaan eikä nakuttanu  ::) Toki kone oli pikkusen piristetty 350 cid TPi.
Plymouth Savoy Christine's Sister 4x4 6-71 Blower 302cid 1959
Dodge Charger R/T 440cid 1969
Chevrolet El Camino 350cid 1973
Pontiac Trans Am SuperBandit T-Top 400cid 1978
Chrysler 300C 3.5 Touring 2005
Jeep Cherokee Renegade 4X4 3.7 2006

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 854
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #544 : 29.05.2008 - klo:11:36 »
kiitoksii tiedosta.kävin pajalla ei alkanu hitsailemaan ennekun sisusta on purettu,oishan se itekin purkanu mutta ylimäärästä hintaa ois aika reilusti tullu,ajoin puis ja aloin ite purkamaan.rälläköin myös ruosteet pois,aika reilustihan sitä tuntuu olevan >:(.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2009 - klo:15:59 kirjoittanut maka »
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa Jii

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 507
  • Sukupuoli: Mies
  • Epä"asiantuntemusta" vuodesta toiseen
Vs: maken firebirdi "classic car restoration"
« Vastaus #543 : 28.05.2008 - klo:23:15 »
Tyhjäkäynnillä perusennakko 6 astetta.Ota kuvan mukainen liititn irti mittauksen ajaksi niin tietokone ei tee korjausta syttyyn. Löytyy paksusta johtosarjasta irrallisenaläheltä jakajaa näkyvältä paikalta.
Camaro -91 305 TBI
Chevy Van -85 350 TBI -> ?, mitähän tästäkin tulee muuta kun sanomista..
Valmet 361D -63, apuna kaikessa ("soitto: Tuutko käväseen valmetin kans, toi volvo ei nouse tuolt jontkasta maasturilla..)